طراحي هتل رستوران ژاپنی ستاره‌دار میشلن "KUROGI" که به عنوان سخت‌ترین رستوران توکیو برای رزرو شناخته می‌شود، محل جدیدی را در ریزورت گلف Suning Zhongshan، نانجینگ افتتاح کرد. این رستوران که توسط CDD طراحی شده است، یک محیط ناهار خوری الهی و ذن را فراهم می کند.
منظره حیاط
 بامبوها، درختان، مناظر آب و سنگ ها طراحي هتل منظره حیاطی شاعرانه و آرام را تشکیل می دهند. CDD به طرز ماهرانه‌ای ایده‌های ذن، فرهنگ شرقی و عناصر طبیعی را در مسیر سنگی، دیوارهای مناظر کاشی‌ها و بیشه‌های بامبو ادغام کرد تا محیطی تنفسی پر از ریتم‌های طبیعی ایجاد کند. امروزه مردم به راحتی در هیاهوی جهان گم می‌شوند. تیم طراحی از زبان های طراحی مینیمالیستی برای ایجاد یک محیط غذاخوری ساده و آرام استفاده کردند.
رستوران مانند جزیره ای است که روی باغ شناور است. مهمانان چه در ایوانی به سبک ژاپنی در حیاط بنشینند یا از پنجره ها به بیرون نگاه کنند و در حین صرف ناهار در داخل، میهمانان طراحي هتل می توانند فضای ذن را که توسط منظره آبی آینه مانند به ارمغان می آورد احساس کنند. آب آرام به نظر می رسد، اما در واقع به آرامی جریان دارد و تخیل بی نهایت را برمی انگیزد.
ادغام بین فضای داخلی و خارجی
 طراحی از مواد ساده، جزئیات پیچیده و حکاکی مصنوعی رها شده است. "جعبه"های ساختاری چوبی با لبه های تخت پوشیده شده اند تا با مشخصات کم در طبیعت ترکیب شوند.
میز و صندلی‌های چوبی، اتاق‌های تاتامی، کاغذ دیواری‌های خاص به سبک ژاپنی و تزئینات دیواری بافت‌دار تجربیات بصری منحصربه‌فردی ایجاد می‌کنند و ظرافت سنتی و درجه یک رستوران ژاپنی را آشکار می‌کنند. مناظر فضای باز را به ارمغان بیاورد و مناظر متفاوتی را در طول سال ارائه دهد.
نورگیر باریک برجسته طراحی است.طراحي هتل همانطور که نور خورشید به نورگیر نفوذ می کند و سایه می اندازد، صحنه به همان زیبایی است که توسط جونیچیرو تانیزاکی، نویسنده مشهور ژاپنی توصیف شده است. نور و سایه های ضعیف و متغیر فضایی شاعرانه ایجاد می کند. زیبایی شناسی شرقی در فضا به طور کامل ماهیت ظرافت را تجسم می بخشد.
این رستوران ژاپنی با سادگی، وضوح و عمق تعریف شده است. زیبایی‌شناسی ذن و وابی سابی را در خود جای داده است که شعر را در نقص، ناپایداری و ناقصی آشکار می‌کند.