تباطات صوتی دیجیتال زیر آب بر توصیف تفاوت بین کانال های ارتباطی صوتی زیر آب و کانال های رادیویی متمرکز است ، در مورد از دست دادن صدای منتقل شده در کانال های صوتی زیر آب بحث می کند ، پردازش سیگنال ارتباط صوتی دیجیتال زیر آب را توصیف می کند ، و یک مرجع جامع به تجهیزات ارتباطی صوتی زیر آب دیجیتال ارائه می دهد.اصول آکوستیک زیر آب ، همراه با ویژگی های پیشرفته مورد نیاز برای دستیابی به ارتباطات قابل اعتماد در محیط زیر آب را معرفی می کند
چالش های موجود در کانال های صوتی زیر آب نسبت به کانال های رادیویی ، انتشار صوتی زیر آب و راه حل ها را شناسایی می کند
نشان می دهد که چگونه می توان ساختارهای چند مسیره را به عنوان سیگنال های تنوع زمانی تصور کرد
یک سیستم پردازش سیگنال جدید و قوی و یک سیستم پیشرفته FH-SS برای ارتباطات صوتی زیر آب چند رسانه ای با دامنه ارتباطی متوسط ​​(بالای 20 کیلومتر) و نرخ (بالای 600 بیت بر ثانیه) ارائه می دهدلفن های هوشمند و اجزای سازنده آنها با توجه به لحظه ای به اطلاعات اساسی احتیاج دارند. سری دسترسی فوری تمام محتوای حیاتی مورد نیاز یک مهندس ویدیوی دیجیتال را در کارهای روزمره خود فراهم می کند.
این کتاب مقدمه ای بر ویدئو و همچنین بررسی اجمالی مختصر رابط های آنالوگ و دیجیتال به همراه پردازش سیگنال است. این کتاب با تصاویر ، ارقام ، جداول و نکات و ترفندهای آسان برای مهندس پر شده است که برای تکمیل پروژه ها تا زمان مقرر به سرعت به مواد نیاز دارد.
سیستم APNFM را برای تجهیزات ارتباطی صوتی زیرآبی (شامل برنامه های نظامی و غیر نظامی) برای استفاده در سونار فعال جهت بهبود عملکرد توصیف می کند عملی ایجاد و ویرایش فیلم با کیفیت بالا در دسک تاپ. با استفاده از نمونه هایی از انواع برنامه های ویدئویی ، از طریق تجربه یک حرفه ای ، گام به گام ، از طریق یک سری کارگاه های آموزشی که طیف گسترده ای از تکنیک ها را نشان می دهد ، بهره مند شوید. اینها شامل تولید فیلم کوتاه ، ارائه چندرسانه ای و اینترنتی ، گرافیک متحرک و جلوه های ویژه است.
فرصت های تولید کننده فیلم مستقل هرگز بیشتر نبوده است - اطمینان حاصل کنید که درک خود را با این راهنمای ارزشمند کاملاً به روز کنید.
هیچ دانش قبلی در مورد این فن آوری فرض نشده است ، با توضیحاتی که به راحتی قابل درک است. Ken Pender مروری بر سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز را ارائه می دهد و نحوه خروجی پروژه های تکمیل شده به اینترنت ، CD-ROM ، دیسک های Zip و Jaz و نوار ویدئویی را شرح می
نرم افزار زیر پوشش داده شده است:
· فشرده سازی بیدرنگ: رمزگذارها
· ویرایش ، شامل انتقال و جلوه های ویژه: Adobe Premiere ، Ulead MediaStudio ، Corel Lumiere
· انیمیشن 2 بعدی: Corel PHOTO-PAINT ، نقاش طراحی Fractal ، Power Goo
· انیمیشن سه بعدی: Ray Dream Studio ، MetaCreations Poser و Bryce 3D
· ویرایش پشته قاب: Adobe Photoshop ، Fractal Design Painter
· ویرایش قاب عکس ثابت: CorelDRAW ، نقاش طرح Fractal
· ایجاد صدا ، ویرایش و میکس: Cool Edit ، Goldwave و Multiquence
این کتاب به عنوان مرجعی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و مهندسین عملی درگیر در طراحی و تجزیه و تحلیل سیستم های ارتباطی صوتی زیر آب و همچنین مهندسان درگیر در مهندسی صوتی زیر آب طراحی شده است.