زمانی که نظارت آنلاین و تکنیک های جرایم اینترنتی گسترده است و توسط دولت ها ، شرکت ها و اشخاص مورد استفاده قرار می گیرد ، شناسایی سایبری ، نظارت و دفاع به شما یک منبع عملی می دهد که نحوه انجام این فعالیت ها را توضیح می دهد و نحوه دفاع در برابر آنها را نشان می دهد. آنها
Rob Shimonski ، نویسنده خبره ، نحوه انجام نظارت و شناسایی پیشرفته فناوری اطلاعات را به شما نشان می دهد ، زمان و نحوه استفاده از این فنون را شرح می دهد و زمینه حقوقی کاملی را برای هر تهدید فراهم می کند. برای کمک به شما در درک چگونگی دفاع در برابر این حملات ، این کتاب بسیاری از تهدیدات جدید نظارت و پیشرفته ، جمع آوری اطلاعات و بهره برداری شخصی را توصیف می کند که امروز اتفاق می افتد ، از جمله نقض وب کم ، سیستم های حریم خصوصی خانه ، ردیابی فیزیکی و منطقی ، ردیابی تلفن ، فراداده عکس ، ردیابی دستگاه فیزیکی و موقعیت جغرافیایی ، امنیت رسانه های اجتماعی ، سرقت هویت ، مهندسی اجتماعی ، استشمام و موارد دیگر.درک کنید که چگونه از تکنیک های نظارت و اطلاعات IT برای ردیابی و نظارت بر فعالیت های افراد و سازمان ها استفاده می شودنیت سایبری برای مدیران عامل و مدیریت   اجمالی خلاصه ای از تهدیدات امنیتی است که به دلیل فراگیر شدن درایوهای فلش USB که به عنوان دستگاه های ذخیره سازی برای سازمان ها و شبکه ها به وجود آمده است. این کتاب مروری بر تهدیدات سایبری برای شما ، تجارت شما ، معیشت شما و بحث درباره آنچه شما باید انجام دهید ، به ویژه به عنوان مدیر عامل و مدیریت ، برای کاهش خطر ، کاهش یا حذف مسئولیت ، و محافظت از شهرت همه مرتبط با امنیت اطلاعات ، حفاظت از داده ها و نقض داده ها.
بیشترین تهدیدهای موجود برای مدیران عامل و تیم های مدیریتی را تهدید می کند.
تکنیک های شناسایی و دفاع را ارائه دهید
هدف این کتاب بحث در مورد خطر و تهدیدات اطلاعات شرکت ، اطلاعات مشتری و همچنین خود شرکت است. چگونه می توان خطر نقض را کاهش داد ، مسئولیت مربوطه را کاهش داد ، سریع واکنش داد ، از اطلاعات مشتری و اعتبار شرکت محافظت کرد و همچنین در مورد تعهدات اخلاقی ، امانت داری و قانونی خود بحث کرد.
در مورد مبانی قانونی این حملات و تهدیدها - چه چیزی قانونی است و چه چیزی غیر قانونی است - و نحوه دفاع در برابر هر نوع نظارت اطلاعات کسب کنید.
بیاموزید که چگونه تهدیدات نظارتی و نظارتی را با ابزارها و تکنیک های عملی خنثی کنید
نمونه های دنیای واقعی با استفاده از مفاهیم کلیدی موارد موجود در اخبار سراسر جهان آموزش می دهند